Innovaatiline õpistsenaarium

Lauamäng loodusõpetuses

Õpetaja soovib rakendada loodusõpetuses QRkoode eelmistel veerandil õpitud teemade kinnistamiseks.

Õpistsenaarium on loodud 6. klassi õpilastele

Stsenaariumi eesmärk: loodusõpetuse teemade kinnistamine

Õpitegevuse käik on nähtav esitluses.

Esitlus “Lauamäng loodusõpetuses“ on õpilastega jagatud GoogleDrive`i abil.

Õpetaja ülesanne on moodustada rühmad TeamUp`i abil.

Õpilased tutvuvad esitlusega ning QRkoodide loomise keskkonnaga Zxing Project. Rühmades viiakse läbi ajurünnak (ideed lähevad ühisele seinale padlet.com, missuguseid küsimusi koostatakse ning jaotatakse ülesanded.

Õppetegevuse tulemusena valmib ühine lauamäng.

Õptegevus jätkub viimasel veerandil, kui luuakse lauamäng kasutades tehnoloogilisi vahendeid.

 https://docs.google.com/presentation/d/1WI3qscEcuYg6iP_wyF5Ur32B6iY18reX1u_wUdM0w7E/edit?usp=sharing

Advertisements

Jäta kommentaar

Kommenteerimiseks palun logi sisse, kasutades üht neist võimalustest:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s