Õpikeskkonnad ja õpivõrgustikud

Õpileping

Teema – Kes on haridustehnoloog? Missugused on haridustehnoloogi ülesanded koolis? Need kaks küsimust on mul hetkel peas ning tahan neile ka vastused saada. Samas soovingi tulevikus olla meie koolis julgustav ja teisi õpetajaid, õpilasi ja juhtkonda toetav isik.

Eesmärk – Õpetamine on alati tore ja meeldiv, kui sind vaatavad säravad ja uudishimust kiirgavad silmad. kui õpetaja on innuvaatiline, siis on seda ka õppijad. Olen siiani olnud väga uuendusmeelne ning haaranud kinni uutest ideedest ja projektidest. Soovin oma kolleegidesse, kes kasutavad arvutit ainult e-kooli tundide sisestamiseks, süstida soovi leida ja luua ka ise midagi uut.

Strateegia – Kuidas minust saab hea haridustehnoloog? Pean olema avatud uutele teadmistele, mida omandan Tallinna Ülikoolis ning samas suutma need muuta minulikuks, sest siis suudan oma ideed viia ka kolleegideni. Loomulikult tuleb aktiivselt osaleda loengutes ning teha kodutöid hingega mitte ainult “linnukese” pärast.

Vahendid ja ressurss – Ajapuudus on see, mille üle inimesed põhiliselt kurdavad, samas istudes ise tunde televiisori ees. Et midagi omandada tulebki välja tulla mugavustsoonist ning lõpetada vabanduste leidmine, et midagi mitte teha. Suurepärane on see, kui sul on toetav pere ning kollektiiv. Tänapäeval pole õnneks probleeme enam õppematerjalile ligipääsemisel – meil on Internet ja raamatukogud.

Hindamine – Parim hinnang oma õpingutele on see, kui hakkan taipama, kes on haridustehnoloog ning milleks teda vajatakse. Samuti, kui tekib “ohoo”tunne, et seda ma ei teadnud, aga nüüd tahan kohe proovida.

Hetkel on küll olukord selline, et varem tundus, et ma tean nii mõndagi erinevatest keskkondadest ja muust, mis puudutab IKTvahendeid, siis praegu mõtlen, et ma ei tea mitte midagi:)

Jäta kommentaar