Õppetüki õpidisain ehk pedagoogiline disain

Kui  meil oli kavandatud ülesanded, õpiväljundid ja neid toetav sisu (faktid, mõisted, protseduurid, reeglid), saime uue individuaalse ülesande, mille eesmärgiks on koostada oma õppetüki õpidisain ehk pedagoogiline disain: kavandada samm-sammuline kirjeldus õppija, õpetaja ja õpisüsteemi tegevustest selle õppetüki jooksul. Soovitav on teostada õpidisain diagrammi kujul. Valikuvariandid on: plokkskeem, UML Activity Diagram või BPMN diagramm (ntLAMSDraw.io või ModelWorld vms abil). Diagrammi juurde lisada selgitus, milles kasutage Merrilli Show-Ask-Tell-Do lähenemist (vt Merrill’i artikkel “Task-centered instructional strategy” Table 2 ja Figure 8).

Õppetüki Veebireeglid õpidisain

learning_design

  1. (Ask) – küsin, millised on meie klassireeglid
  2. (Do) – rühmatöö, mille käigus pannakse ühisele seinale kirja klassireeglid
  3. (Show) – video vaatamine
  4. (Ask) – küsin, mis videos juhtus
  5. (Do) – paaristöö, õpilased arutlevad, mis on internet
  6. (Ask) – küsin, miks ja kas internetis kehtivad viiskusreeglid nagu päriselus
  7. (Show) – filmi vaatamine (Netilambad – Röhitseja)
  8. (Do) – paarsitöö, arutelu filmi põhjal, mis on viisakus
  9. (Tell) – tutvustan keskkonda Glogster
  10. (Do) – rühmatöö, luuakse viisakusreeglitega postrid

http://edidaktikum.ee/et/content/%C3%B5ppet%C3%BCki-%C3%B5pidisain

Advertisements

Jäta kommentaar

Kommenteerimiseks palun logi sisse, kasutades üht neist võimalustest:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s